Set Menyusu SHAKLEE

Salam selasa semua…

Tiba-tiba teringat kembali kali pertama hantar uwais ke rumah mama (pengasuh)…sayu je hati melihat kerlipan matanya dari jauh. Ye la 3 bulan (cuti berpantang) siang malam bersama Uwais anakku sayang…

Alhamdullillah Uwais memang tak banyak ragam, baik dan menenangkan hati bila melihat raut wajah yang mirip papanya…

Uwais kini menyusu badan sepenuhnya. Ada yang bertanya apa rahsia susu banyak…Bagi saya ini adalah rezeki dari Allah disamping usaha yang telah saya lakukan dan yang banyak membantu tentu sekali pengambilan supplement shaklee.

Set  Menyusu SHAKLEE:



a) Vita-Lea Iron Formula/multivitamin 

Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi.

b) B Complex 

Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress (sebagai penenang), Membantu meninggikan sistem pertahanan badan, menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa (mood baik..)...

c) Vitamin C

Sangat penting untuk menjaga salur darah, sebagai antioksidan dan membantu meningkatkan antibodi ibu dan pengambilan Vitamin C membantu meningkatkan kandungan antibodi di dalam susuibu untuk anak yang sedang menyusu.

d) Alfalfa 

Merupakan supplement penting utk boost penghasilan susu kerana mempunyai 1001 khasiat. Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim.

e) ESP - Soy Protein Isolate Powder

Antara komposisi utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein.
ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.


f) Kalsium@ Ostematrix

Bagi ibu2 yang tidak menjaga dan mementingkan pengambilan kalsium dalam diet harian, maka kalsium untuk penghasilan susuibu akan diserap dari yang sedia dalam tubuh ibu. Jika perkara ini berlarutan dan si ibu tidak menggantikan semula kalsium ini maka si ibu tadi akan mengalami risiko osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, mudah letih dan lesu serta muka menampakkan garisan tua. Pengambilan Ostematrix juga dapat membantu ibu yang mengalami masalah susu merudum ketika period.

Hubungi saya segera untuk PAKEJ ISTIMEWA Set MENYUSU Shaklee!

Sms/Whatapps : 0139203530

Fb : MommyUwais Shakleicious Marang

Id  : 971484




Comments

Popular posts from this blog

7 SEBAB UTAMA LETIH DAN PENAT BERPANJANGAN

Makan Vitamin masih tak berkesan-Kenapa Ya?

Jom berNutriWhite