TERINGAT AKAN SESUATU...



Assalamualaikum semua...

Tiba2 hari ni teringat akan sesuatu...peristiwa sedih yg berlaku dalam 10 tahun ni...apakah itu...itulah peristiwa kesakitan yang pernah ku tanggung dulu...sedih bila teringtkan detik itu...tumpah darah sampai nak buka mata pun susah...apatah lagi nk angkat tangan...keguguran berulang sehingga 3 kali...kesakitan tu hanya Allah saje yang tau...sakit,lemah dan tak bermaya...dan mulai saat itu terpanggil untuk research mengenai supplement....banyak juga yang dah dicuba...tetapi akhirnya jatuh cinta dengan ESP shaklee...pada saya setelah mengamalkan sendiri memang sangat mujarab dan berbaloi2...Alhamdulillah...rahim semakin kuat, kulit semakin halus, sihat dan sentiasa bertenaga.






Ini la dia ESP yang saya maksudkan...jom saya cerita skit mengenai ikon cinta saya ni...

ESP juga boleh mengurangkan rasa lapar, jadi sangat sesuai untuk mereka yang ada Gastrik. Sebab tu lah ia jadi hot product pada bulan Ramadan.

Protein juga penting kepada mereka yang ingin kulit cantik dan tona kulit yang sekata. Protein adalah makanan sel.

Jadi sesiapa yang ada banyak parut jerawat hitam tu, kemungkinan besar adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tu.

Yang paling istimewanya ESP Shaklee ialah, soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetic. Ia dipanggil NON-GMO (Non-Genetically Modified Organism).

Daripada benih sehingga penyimpanannya, Shaklee hanya menggunakan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti. Mesti ada yang tanya, apa bagusnya kalau soya Shaklee ni Non-GMO?

Sebenarnya produk soya (GMO) ialah produk yang telah diubahsuai genetiknya sehinggaserangga pun tak lalu nak makan.


Jadi production pun bertambah besar dan pengeluar dapat untung berlipat kali ganda. Sebab itu mereka boleh jual dengan harga yang sangat murah.

Pengubahsuaian inilah yang boleh menyebabkan allergy, toxin dan potensi kanser.

Malangnya yang menjadi mangsa adalah manusia yang tak tahu dan terus-menerus makan produk-produk GMO ni.

Sekarang ni memang banyak produk GMO di pasaran terutamanya soya dan jagung. So lepas ni kalau nak beli produk dari soya atau jagung, pastikan ia berlabel Non-GMO yer.

Ingat yer, soya dari sumber GMO memberi risiko penyakit berkaitan KANSER DAN ALLERGY. Beringat sebelum kena...

Tak rugi anda mencuba....


*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Sebarang pertanyaan dan tempahan produk, boleh hubungi saya, lizasmktls@gmail.com atau SMS/WhatsApp ke 0139203530. Jom, tempah sekarang!!

Comments

Popular posts from this blog

7 SEBAB UTAMA LETIH DAN PENAT BERPANJANGAN

Makan Vitamin masih tak berkesan-Kenapa Ya?

Jom berNutriWhite