Omega Guard yang sangat best ♥





Apa yang sangat best tentang Omega guard Shaklee ni ia bukan sahaja 2 in 1 malah 3, 4, 5 in 1 benefitnya pada kita.

Sebagai contoh kita ambil omega guard untuk kurus benefit lainnya kita dapat kulit yang cantik dan cerah sebab omega guard membantu melancarkan peredaran darah.

Bila darah berjalan lancar makanya wajah akn nampak berseri -seri dan kulit yang berkedut disebabkan kurangnya peredaran darah dlm tubuh juga dapat dikurangkan. Jadi, tak de lah masalah kulit nampak tua sebelum usia.

Mungkin ramai yang tak tahu pengambilan asid lemak omega-3 mampu meredakan kemarahan, sikap agresif (x kira tua atau muda) dan kanak-kanak yang hyperactive. Emosi akan lebih tenang selepas telan omega ni sebab omega kaya dengan asid lemak omega - 3 dan vitamin B12.

Kedua -dua kandungan ini mampu mengubah perasaan dan meredakan tekanan.

Jika anda mengidap asma masalah utamanya ialah sukar untuk bernafas , semput dan batuk. Ia adalah disebabkan oleh penyumbatan saluran pernafasan dan penghasilan bahan yang dipanggil leukotrienes. Pengambilan Omega - 3 mampu menyingkirkan bahan tersebut dan juga mampu melegakan pernafasan dengan membuang segala bendalir disekitar saluran pernafasan.

Kebanyakkan warga tua dan orang yang mempunyai berat badan berlebihan akan terdedah dengan sakit sendi. Sbb??? Fungsi sendi semakin lemah disebabkan oleh bendalir penyambung sendi semakin berkurang. Omega - 3 berfungsi mencegah radang sendi dan melincirkan pergerakan antara sendi. Ia juga membantu menambahkan kepadatan sendi.

Mereka yang overweight akan mengalami masalah tekanan ke atas sendi. Ini juga menyebabkan tumit akan sakit ketika memijak lantai. So better amik omega untuk mengurangkn berat tersebut.

Dan bagi saya wanita hamil saya bekalkan baby saya dengan nutrien-nutrien yang hebat ini. Semestinya omega guard sangat baik untuk perkembangan otak bayi di dalam kandungan. Saya mula mengamalkan omega 1 biji sehari bermulanya trimester kedua.

Nak berkongsi omega guard dengan saya? Hehe...jom...sila pm saya liza 0139203530...

Comments

Popular posts from this blog

7 SEBAB UTAMA LETIH DAN PENAT BERPANJANGAN

Makan Vitamin masih tak berkesan-Kenapa Ya?

Jom berNutriWhite